Three more days to go

So i´m in the middle of my Super charge, detox week and I’m feeling very light and airy! Doing Bikram every day and eating only Raw food together with a hole lot of “boosters” is really starting to feel good!

I joined my little boys school class today to visit a Reptilaruim and after we had picnic in the park. Milo ate only half of his tuna and egg roll and believe me I was VERY tempted to finish it off but i resisted!!

Now a big and nice cup of nettle infusion and off to bed!!

2 thoughts on “Three more days to go

  1. Men hej Malin! Här var du ju… Hittade liksom inte din blogg, men vad fin! Superhärlig. Nu måste jag lägga till dig på direkten i min lista. Och kolla runt här snart igen och leta huset!! Nyfiken!

    Och så skrattar jag lite åt min vimsiga vilse i världen – hmmm, kan jag ha sett dig på någon bild, var det i mama kanske?! Hahaha… Eller kanske på tusen andra supervackra bilder…väldigt stor möjlighet att det var just så. Jag är så förvirrad och lost så det är ju nästan helgalet…

    Det var väldigt kul att träffas i alla fall ! Kram!!

  2. Hej Sofia och välkommen till mig;)
    Som jag sa är din blog en gammal favis så det var så kul att träffa dig och alla dom andra fantastiska bloggarna i Göteborg!!

    Stor kram på dig, Malin

Leave a Reply

